Praktický příklad použití
Príklad použití
CompSale Zákazník se zabývá prodejem vytápecí techniky v CR, kterou
má rozdelenou na 5 regionu. Každému regionu prísluší jeden technik. Cílem technického
pracovníka je získávat nové zákazníky a udržovat kontakt se stávajícími. Systém
CompSale je zde používán pátým rokem. Data v centrále jsou umístena na serveru,
odkud jsou sdílena peti pocítaci. Regionální zástupci mají synchronizovanou kopii
centrálních dat na svých PC. V CompSale je evidováno cca 3000 zákazníku. Každému
z nich je pridelen konkrétní prodejce. Je využíváno standardní nastavení práv prístupu
k datum. U zákazníku jsou vedená veškerá provedená jednání, vcetne nabídek a souvisejících
dokumentu. Nabídky jsou vytváreny pomocí CompSale s výstupem do Wordu. Informace
o uzavrených smlouvách s externími spolupracovníky jsou vedeny v Zákaznických kartách.
Plánování práce je používáno pouze z cásti. Více se uplatnují sestavy „historie
jednání“, které si berou technici na delší výjezdy k zákazníkum. PC regionálních
zástupcu jsou synchronizovány s centrem 1 x týdne prostrednictvím prírustku dat
(zmenených dat v databázi). Pracovníci vybavení notebookem používají plnou synchronizaci
– tj. po pripojení na sít se automaticky provede výmena dat mezi databázemi. Jednou
za mesíc jsou tišteny sestavy zobrazující výkonnost techniku jak co se týce poctu
jednání, tak hodnoty nabídek. Dle potreby jsou provádeny výbery dle libovolných
kritérií s následným hromadným tiskem samolepících etiket, pozvánek aj. I když systém
CompSale upozornuje pri zápisu na možnou duplicitu, faktem je, že duplicity existují.
Z tohoto duvodu jsou obcas používány funkce pro vyhledání duplicitních zákazníku.
Výsledný efekt:
Regionální zástupci již nepodávají žádná smyšlená hlášení o své
cinnosti, ale díky CompSale mají všichni maximální prehled o dení ve firme. Tvorba
nabídky je výrazne rychlejší a presnejší než puvodní rucní zpusob. Grafická úprava
nabídky je shodná pro celou firmu. Velmi rychle zvládnou hromadné akce, typu pozvánka
na veletrh aj. Vedení má prehled o aktuální výkonnosti technických zástupcu. Cenená
je možnost autonomní práce (notebooky) bez požadavku na telekomunikace. Údaje o
zákaznících jsou „viditelná“ pro vedení. Existuje tak zastupitelnost zamestnance
pri jeho nemoci, dovolené apod.